Не підійшов чи зламався електроприлад: що робити?

img

Трапляється, що омріяна покупка приносить не задоволення, а розчарування. Або це прикрий, як то кажуть, КВН – купили, ввімкнули, не працює. А Вам змиритися з невдало витраченими грошима? Зовсім ні – адже законом передбачено захист Ваших інтересів у таких ситуаціях.  

Протягом двох тижнів товар можна обміняти

Якщо придбаний товар належної якості, але не підійшов вам за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, Ви маєте право обміняти його на аналогічний протягом 14 днів від моменту купівлі.

Товарний вигляд приладу та чек мають бути збережені

Ви маєте надати підтвердження, що саме цей прилад придбано саме в цьому магазині. Це фіскальний, чи товарний чек та відповідний запис у гарантійному талоні. Якщо прилад справний, але не підійшов з інших причин, він не повинен мати слідів використання. Мають бути збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. 

Якщо немає на що обміняти – мусять повернути гроші

Якщо ж аналогічного товару в продавця немає, Ви можете придбати будь-який інший із наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати гроші назад.

Право на безоплатний ремонт

Якщо товар під час експлуатації зламався, Ви маєте право безплатний ремонт упродовж гарантійного терміну. При цьому товар не повинен мати механічних пошкоджень, які свідчать про те, що він зіпсувався внаслідок необережного поводження покупця. У паспорті на електроприлад, чи в гарантійному талоні вказані компанії, які здійснюють гарантійний ремонт. При цьому доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад 5 кг та їх повернення Вам здійснюються коштом компанії.

Майстерня має видати акт приймання товару

При прийманні приладу на гарантійний ремонт складається акт приймання товару, в якому вказуються його стан, наявні пошкодження, які можна визначити візуально. Варто бути уважними, щоб потім Вас не звинуватили в пошкодженнях приладу, які не належеть до гарантійних випадків.

На час ремонту вам мають надати аналогічний прилад

Ремонт електроприладів має бути здійснений протягом 14 днів. А на цей час, на письмову вимогу, Вам зобов’язані надати аналогічний товар із доставкою додому. Тобто якщо Ви здаєте в ремонт у межах гарантійного терміну пилосос чи телевізор, то обов’язково напишіть заяву з вимогою надати на цей час аналогічний пристрій. 

Ви маєте право на неустойку

Компанія, яка здійснює ремонт, зобов’язана мати обмінний фонд електротоварів. І якщо вона не надасть Вам на час ремонту аналогічний пристрій або ремонт триватиме довше ніж 14 днів, то має сплатити неустойку в розмірі 1% вартості товару за кожен день ненадання пристрою аналогічної марки, та за кожен день затримки ремонту понад вказаний термін.

Куди скаржитись якщо Вам відмовляють?

У більшості випадків, домогтися дотримання своїх прав можна звернувшись безпосередньо до представництва компанії-виробника електроприладу. Світові бренди дбають про власну репутацію, тож зазвичай йдуть на зустріч споживачу.

Також, на захисті Ваших прав має стояти Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Фахівці Центру захисту киян допоможуть грамотно скласти та подати звернення до цієї установи. А згодом – проконтролювати, щоб Ваші права було захищено.

Якщо у Вас виникли труднощі  фахівці Центру захисту киян допоможуть захистити Ваші права.

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму