Що робити, якщо вам виставили платіжки за опалення, якого не було?

img

До юристів Центру захисту киян звернулася пані Галина з питанням як домогтися перерахунку від комунального підприємства за послуги, які не були надані.

В будинку, де мешкає киянка, опалювальний період розпочався лише 9.11.2018 року. Однак вона отримала квитанції, в яких було зазначено здійснити оплату за жовтень та листопад, тобто період, коли опалення в будинку не було.

Самостійно пані Галина звернулася до своєї керуючої компанії, яка надала довідку про відсутність опалення за даний період. Проте КП «Київтеплоенерго», якому заявниця надала цю довідку та заяву про перерахунок, відмовило їй у проведенні перерахунку.

В даному випадку варто бути готовими до судового оскарження дій надавача послуг, тим більше що позивачі звільнені від сплати судового збору у справах про захист прав споживачів.

Перед судовим оскарженням радимо звернутися з письмовою скаргою до Головного управління Держспоживслужби у м. Києві та додати довідку про відсутність опалення і копії квитанцій за вказаний період.

Якщо у вас виникли проблеми із перерахунком за комунальні послуги та судовим оскарженням, зверніться на нашу безкоштовну гарячу лінію 0 800 302 019. Наші юристи вас проконсультують та спробують допомогти.

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму