НОВА СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ОБЛІКУ ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ В МІСЬКОМУ ПАСАЖИРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ МІСТА КИЄВА

img

Електронний квиток (е-Квиток або KyivSmartCard) - це транспортна картка для оплати проїзду в київському громадському транспорті. З обігу поступово виводяться жетони і скорочуються точки продажу жетонів та карток, які мають заставну вартість. Платити потрібно буде лише за кількість поїздок. Пільги для окремих категорій пасажирів будуть збережені. Щоб використання е-квитка було зручним для усіх без виключення пасажирів, його запуск в промислову експлуатацію відбудеться у 2020 році, а не 1 листопада 2019 року (за розпорядженням № 1934 від 26.10.2018 року) у комунальному громадському транспорті Києва – метро, автобусах, тролейбусах, трамваях, фунікулері –вводять єдиний електронний квиток (KyivSmartCard, Муніципальна Картка Киянина та QR-код (разовий квиток). Вартість картки складає 50 грн та працювати вона буде лише на території міста Київ.

Власником автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті (АСОП) є територіальна громада міста Києва в особі Київської міської ради. Розпорядником є Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Оператором є Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Картка є ключем доступу до персонального облікового запису користувача в системі. Якщо картку загубити, або ж пошкодити, всі наявні поїздки можна перенести на іншу картку, а стару заблокувати і ніхто не зможе скористуватися втраченою карткою. Строк дії картки необмежений. Крім того в неї є гарантійний строк у 12 місяців. Тому, якщо картка перестала працювати, її замінять на нову, а гроші і поїздки зі старої залишаться. Якщо карткою не користуватися понад рік невикористані поїздки “згорять”, і їхню вартість неможливо буде повернути, проте якщо ви скористуєтесь карткою на 364-й день з дати останньої поїздки, то термін дії картки знову подовжиться на цілий рік.

Придбати е-Квиток можна в особистому кабінеті користувача, на сайті https://id.kyivcity.gov.ua,попередньо зареєструвавшись; у Т-кіоску; у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click; KyivMetroBot; KyivPayBot та в касах метрополітену.

Порядок користування е-квитком:

  1. Купуєте спеціальну транспортну картку та реєструєте її в особистому кабінеті користувача. Це і є Ваш Е-квиток. Переглянути баланс поїздок Ви можете в Особистому Кабінеті Киянина.
  2. Громадський транспорт буде обладнано валідаторами – спеціальними зчитувальними пристроями, які надають комплексне рішення організації автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті на основі облікових записів з використанням апаратного та програмного забезпечення. Їх можна буде знайти біля дверей та всередині салонів громадського транспорту.
  3. Достатньо прикласти транспортну карту або QR-квиток до валідатора і все - проїзд оплачено. Майте на увазі, що контролери в пасажирському наземному транспорті мають спеціальні пристрої для перевірки реєстрації електронного квитка та надаватимуть інформацію щодо валідації вашого електронного квитка із зазначенням точного часу.

Поповнити Картку можна в мобільному додатку KyivSmartCity; у касах КП «Київський метрополітен»; в особистому кабінеті киянина https://my.kyivcity.gov.ua, попередньо зареєструвавшись; у боксах самообслуговування - IboxEasyPayPrivatBank2Click; у кіосках - Преса, ТурІнфо, Т-Кіосках; на платіжних порталах - ІpayPortmoneEasyPayПриват24; за допомогою Kyiv Pay Bot та KyivMetropolitenBot в Телеграм та Фейсбук.

Користувач (пасажир) може повернути грошові кошти, які є на транспортному ресурсі носія електронного квитка, протягом одного року з дати останньої реєстрації електронного квитка в АСОП. Для повернення грошових коштів користувач (пасажир) звертається до оператора із заявою, до якої додаються документ, що посвідчує його особу, та розрахунковий документ, що підтверджує купівлю електронного квитка або поповнення транспортного ресурсу. Якщо сума грошових коштів, зазначена користувачем (пасажиром) у заяві, перевищує фактичний залишок, що є на транспортному ресурсі, оператор повертає фактичний залишок грошових коштів."

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму