Як отримати виплати по безробіттю в умовах карантину у Києві ?

img

Раніше голова Центру захисту киян Віталій Нестор повідомляв, що на гарячу лінію з питань карантину в Києві надходять повідомлення про призупинку виплат по безробіттю в столиці. А також про неможливість стати на облік та почати отримувати виплати тим, хто нещодавно втратив роботу.

Тому він виступив із публічною заявою про необхідність ввести зміни до постанови, якою визначено порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу - https://bit.ly/33XnGfb.

Уряд почув наші вимоги і 29 березня затвердив відповідні зміни.

За новими правилами, у період встановлення карантину реєстрація безробітного та призначення виплати допомоги здійснюється з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, відповідної заяви. Для цього достатньо направити заяву на електронну пошту центру зайнятості, відповідно до Вашого місця реєстрації:

Голосіївський район - [email protected], телефон чергового фахівця: (044) 257-00-05
Деснянський район - [email protected], телефони чергових фахівців: (044) 590-65-40, 590-65-41
Дніпровський район - [email protected] , телефони чергових фахівців: (044) 590-65-11, 590-65-12
Оболонський район - [email protected], телефони чергових фахівців: (044) 462-44-77, 464-26-62
Печерський район - [email protected], телефони чергових фахівців: (044) 277-36-62, 277-36-48
Подільський район - [email protected], телефони чергових фахівців: (044) 427-10-24, 427-03-28
Святошинський район - [email protected], телефони чергових фахівців: (044) 405-54-34, 405-54-43
Солом’янський район - [email protected],телефони чергових фахівців: (044) 277-37-21, 277-37-08
Шевченківський район - [email protected], телефон чергового фахівця: (044) 590-64-90.

До заяви необхідно прикласти скан-копії необхідних для реєстрації документів, оригінали яких безробітний буде зобов’язаний подати протягом 10 робочих днів після завершення карантину.

Перелік необхідних документів:

паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України
довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті)
трудова книжка чи цивільно – правовий договір або документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості. У випадку тратити трудової книжки надається її дублікат чи довідка архівної установи про прийняття та звільнення з роботи
документ про освіту
військовий квиток, а в разі наявності ще й посвідчення учасника бойових дій
копія довідки МСЕК з рекомендаціями про працю та індивідуальної програми реабілітації для інвалідів

Якщо киянин не має можливості відправити заяву електронною поштою, він може передати її разом з копіями вказаних документів у спеціальну скриньку, яка повинна бути в кожному районному центрі зайнятості. При цьому, консультацію від спеціаліста центру зайнятості можна отримати виключно по телефону чи за допомогою електронної пошти.

Крім того, безробітному не потрібно буде з’являтися до центру зайнятості згідно свого індивідуального графіку. Співробітники центру зайнятості будуть повідомляти про це телефоном та визначати наступну дату відвідування. При цьому нарахування та виплата допомоги буде здійснюватися у звичайному режимі.

Бережіть себе та своїх близьких!

Гаряча лінія з питань карантину у Києві: 0800302019 (дзвінки в межах України безкоштовні)
Вся інформація щодо карантину в Києві t.me/KarantynKyiv

 

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму