Після правильно оформленого звернення киянинові списали тисячі боргу

img

В Україні існує гостра проблема заборгованості за комунальні послуги українськими споживачами. Проте часто буває так, що і сумлінні платники отримують платіжки з якимось міфічним боргом. В результаті детального підрахунку з’ясовується, що помилки припустилися в компанії, яка надає послугу.

З такою ситуацією до нас в Центр і звернувся киянин Павло. Чоловік щомісяця справно сплачує рахунки, показники за спожитий струм передає в телефонному режимі. Однак у лютому цього року отримав дві платіжки, в яких йому нарахували понад 2000 грн боргу з вимогою погасити якнайшвидше. 

Що потрібно зробити у ситуації з помилково нарахованими боргами?

1. Скласти та направити звернення до ДТЕК «Київські електромережі» й ТОВ «Київські енергетичні послуги» з проханням звірити показники лічильника.

2. Паралельно направити звернення до Інформаційно-консультаційного центру ТОВ «Київські енергетичні послуги» з проханням перерахувати та списати заборгованість.

Місяць після того, як юристи Центру допомогли з оформленням запиту на відповідальні відомства, Павло отримав відповідь. Вигаданий борг списали, лишивши тільки неоплачені останні два місяці. Звідки в платіжках взялися розбіжності, у компанії не пояснили. Робити повірку лічильника, щоб остаточно розібратися в ситуації, також відмовилися. 

Звідки ж беруться ці уявні борги і як зменшити вірогідність помилкових нарахувань?

Намалювати уявні борги досить просто, якщо ви вчасно не подали показники або ж не заплатили за послугу у встановлений термін. 

Подавати показники лічильника за електроенергію необхідно з 1-го по 4-те число нового місяця. Робити це можна кількома способами:

  • через свій електронний кабінет на сайті ТОВ «Київські енергетичні послуги»
  • по телефону
  • у відділенні банку чи пошти

Як свідчить практика, подача через інтернет гарантує вищу надійність та безпеку. Якщо споживач подає показники за електроенергію через електронний кабінет, «домалювати» йому борги нереально. Це перевага для киян.

Інші варіанти збільшують імовірність виникнення розбіжностей. Людина, яка приймає показники, може вписати неправильні цифри або ж узагалі не передати їх компанії. Буває й таке, що отримані дані випадково чи умисно не враховуються. 

Звертаємо вашу увагу, якщо показники не подаються до 4-го числа нового місяця, постачальник здійснює нарахування без вашої участі. У разі несплати за електроенергію до 20-го числа застосовується пеня. 

Якщо у вас виникли проблеми з погашенням помилково нарахованого боргу або постачальник проігнорував ваше звернення— зетелефонуйте на безкоштовну гарячу лінію 0 800 30 2019. Наші юристи спробують вам допомогти.

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму