Як зареєструвати домашнього улюбленця?

img

У столиці запустили дослідну експлуатацію інформаційну систему «Реєстр домашніх тварин» (далі - ІС ПДТ). Даний сервіс був реалізований в рамках соціальної ініціативи Kyiv Smart City. Дана інформаційна платформа створена з метою забезпечення управління централізованим сховищем зареєстрованих домашніх і безпритульних тварин у місті Києві. Правовою основою функціонування ІС РДТ є Європейська конвенція про захист домашніх тварин, ратифікована Законом України від 18 вересня 2013 року №578-VII. Розпорядником ІС РДТ є Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА). Адміністратором ІС РДТ є комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Володільцем інформації в ІС РДТ є комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини».

Реєстрація відомостей про тварину в ІС РДТ здійснюється шляхом створення та внесення відповідних відомостей до електронної картки тварини на web-сайті ІС РДТ власником/опікуном тварини. Електронна картка тварини містить таку основну інформацію: зображення тварини; кличка тварини; вид, стать, порода, масть, тип шерсті, зріст тварини; дата народження тварини; дані про стерилізацію; дані про щеплення, інші ветеринарні заходи; додаткові файли про тварину (скан-копії документів, що підтверджують право власності тощо). За результатами створення та внесення відповідних відомостей до електронної картки тварині присвоюється індивідуальний номер, що може бути прив’язаний до засобу ідентифікації тварини, а також з’являється повідомлення про подальші дії для її верифікації. Верифікувати тварину можна у Службі обліку та реєстрації тварин за адресою: пр.-кт Відрадний, 61. За бажанням власника/опікуна тварини можна верифікувати тварину та отримати реєстраційне посвідчення, після чого володілець інформації в ІС РДТ здійснює відмітку «верифіковано» у відповідній електронній картці. Редагування основних даних електронної картки тварини можливе за умови, якщо тварину не верифіковано.

На даному етапі система реалізовує наступні завдання: 1) можливість реєстрації домашніх тварин громадянами (внесення необхідної інформації) при певному рівні ідентифікації власника; 2)надання адміністраторам системи можливості отримати всю наявну інформацію про домашню тваринку і/або його власника;3) можливість пошуку і надання інформації про тварин і користувачів системи за допомогою фільтрації даних;4)обов'язкова аутентифікація / авторизація громадян в системі за допомогою сервісу «Особистий кабінет киянина» (KyivID)для отримання можливості реєстрації тварин в системі з однозначним відповідністю зареєстрованого тваринного або тварин з авторизованим жителем Києва. Система дозволяє реєструвати домашню тварину, стежити за календарем вакцинації, ветеринарними заходами та швидко ідентифікувати будь-яку знайдену тварину, яка має жетон зі спеціальним QR-кодом (у випадку, коли тварини немає в системі можна заповнити та відправити форму «Знайдено тварину»).

В даний момент «Реєстр домашніх тварин» має наступні функції: - Зчитування QR-коду на жетоні, - Повернення втраченого чотириногого друга його власнику; - Функція втраченого тварини (Функція доступна тільки в разі, коли тварина зареєстровано в системі і верифіковане в КП «Київська міська лікарня ветеринарної медицини». Найближчим часом до пошуку тварин планують підключити і Національну поліцію України). В рамках подальшої розробки системи передбачається реєстрація тварин для власників, які не мають доступу до мережі Internet, розрахунок податків на утримання домашніх тварин, каталог бездомних тварин, яких можна забрати додому, або ж взяти під опіку. Також планується ввести прозору статистику - кількість бездомних тварин і опікунів, стерилізованих безпритульних тварин і кількість тварин, які знайшли будинок.

Введення в дослідну експлуатацію інформаційної системи «Реєстр домашніх тварин» надасть киянам можливість зручної реєстрації власних тварин, а також швидкого отримання необхідних документів на них.

Центр захисту киян створено для інформування жителів міста та надання безкоштовної допомоги у вирішенні проблемних питань. Тут можна отримати юридичну консультацію, рекомендації щодо оформлення документів та звернень, пройти курси цифрової грамотності та отримати підтримку в реалізації власних ідей та проектів на користь міста.

Зв’язатися з нами
Гаряча лінія 0(800)30-20-19

Отримайте РЕАЛЬНУ допомогу в найкоротші терміни

Заповніть форму